Aslicamm Sfybsfyb Merhabalar, ben 7-7.5 aylık gibi yapıp eline vermeye başlamıştım bence ne kadar erken parmak gıdalara alışırsa o kadar iyi
Umutveannesi Sfybsfyb çiğneme refleksi varsa yiyebilir. Sizde karşısında ağzınıza bir şey atıp çiğneyin sizden göre göre yapacaktır
Dondurmalikahve Sfybsfyb Ben şunu görüyorum anneler korkup muhallebi tarzı veriyor sonra bebeğin çiğneme refleksi geç oluşuyor ya da dişi olmuyor dişi yok diye yiyemez sanıyorlar ama ne kadar erken yapılıp da alıştırmaya çalışılırsa o kadar iyi ben veriyordum hatta ara ara böyle yapıyordum.
Ucansupurge Sfybsfyb Yer tabi çok güzel yer hemde 😇 pankeklere elma armut bal kabağı yada muz koy biraz daha yumuşak olsun. Mücverde zaten kabak var fırında pişirin yumuşacık yesin. Yağda pişirilen birşeyi vermeyin tabi 🥰
Deletedmom_48 Dondurmalikahve size katılıyorum bebeğim 7aylık olmak üzere ben daha 1kere bile muhallebi yapmadım zorda kalmadıkca vakit sıkıntısı hastalık vs yapmayıda düşünmüyorum boşyere şişiriyor çocukları:)
minnosanne0 Sfybsfyb ben hep kendi eline alıp yiyebileceği şeyler yaptığım için muhallebi asla yemez gerekte yok zaten, çorba zorla içer onu da bir ara bardakla içiriyordum. Kendi kendine yediği zaman sizde rahatça yemeğinizi yiyebilirsiniz ya da kahvenizi içebilirsiniz 😊
Veragillerden Evet yer. 13 aylık kızım hiç muhallebi yemedi mesela hep böyle faydalı sebzeleri birleştirir mücver yaparım, faydalı unlardan pankek yaparım. 7 aylıkken eline verirdim ben de. ♥️
Quadera Sfybsfyb benimki sekiz aylık oldu omlet yapıyorum bşr kaç gündür yiyor. Ben yemek yedirirken karşısında sakız çiğniyorum ağız hareketlerimi görsün diye baya işe yarıyor
Veragillerden Sfybsfyb Çok normal siz birkaç defa deneyin teklif edin merak etmeyin daha çok yeni, alışacak ♥️
Dondurmalikahve Sfybsfyb Zaten daha ilk baştan çok normal değil mi bilmemesi yani şahsen çocuk aa annem benim için bir şeyler hazırlamış deyip eline almaz oğlum da başlarda hiç eline almadı sonra mıncıkladı mıncıkladı yere attı yavaş yavaş eline aldı ama bazen amneler sizin gibi düşünebiliyor🙂 bugün yaptım eline almadı deyip bir daha yapmıyorlar siz pes etmeden yapacaksınız o zamanla alışacak hatta yaptığınızdan bir parça elinize alıp ağzını verirsiniz onun elini alıp ağzına vermeyi deneyebilirsiniz o mıncıklar dağıtır etrafa saçar o şekilde yemeye çalışır.
bilgekizinannesi Sfybsfyb önce siz ağzına koyun pankek gibi şeyleri kendi ağzınıza da atın bir parça sesli gürültülü şekilde çiğneyin defalarca yalın karşısında. Hemen öğrenecektir. Bebeğim 7 aylıkken ısırıp pankek omlet yiyordu öyle küçük de değil büyük parça veriyorum ısırıp damaklarıyla ezip yiyor korkmayın. Kendi eline de verin mıncıklayıp atıyordu önce sonra yemeye başladı kendi de