Ygzbrr Hanımlar merhaba dun aksam bbam getirdi şu kahverengi olan cevizli sucuk baya yedim gece ıkı defa tsırt degiştim okadar akmış sütüm bebegimde güzel emdi boldu baya paylaşmak istedim sizlerle ❤️
bireylulannesi Ygzbrr maşallah,pekmezle yapılıyor ve pekmez sütü arttırıyor üstüne de ceviz mis gibi 😄
Serife00 Orcik der Elazığlılar benim kuruyemişcim elazığlı o söyledi alışveriş sırasında ama bizde pekmezli sucuk deriz çok severim eksik olmaz evimden afiyet olsun yarasın bebişe 😊