Kızlar merhaba 3 gün önce spinal sezaryen ile bebeğimi dünyaya getirdim. Meme ucum olmadığı için enjektör ile hep dışarı çıkarıp emzirmeye çalışıyorum ama yok gelmiyor tabiki ve yara oldu. Bu sebeple Aptamil 1 numara ile takviye ediyorum. Ama çok üzülüyorum bebeğimin anne sütü alması İçin neler yapabilirim