Dilaraortacc Merhaba canım öncelikle geçmiş olsun benim kızımda 2 yada 3 haftalıktıntam hatırlamıyorum gözü çapaklanmışdı bir yakınımız yenidoğan yoğunbakımda çalışıyor kendisi dalinle temizlememizi söylemişti kaynamış ılık su ile pamuğu ıslatıp üzerine çok az Dalin damlatıp köpüklü bir şekilde gözünü sildim daha sonra gene kaynamış ılık su ve pamuk ile nazikce duruluyorsun gözün dışından içine doğru ama her işlemde temiz pamuk kullanmalısın mesela diyelim ki makyaj pamuğu kullanıyorsun bir adet durulamada yeterli olmadı onu atıp yeni bir tane pamuk ıslatıp duruluyorsun bir iki sefer yaptık biz böyle atlattık çapağı size de faydası olur inşaAllah