SmaG Merhaba kızlar 28 günlük bebeğim. İlk günden beri gaz sorunumuz var.Ağızdan çıkarıyor ama alttan çıkarmakta zorlanıyor. 15 günlükken metsil ve biogai damla kullanmaya başladım ama bebeğimde gaz yönünden hiçbir rahatlama yapmadı. Bir süredirde kakasını yapmakta zorlanıyor. Bacaklarını ittirmedir karnını ovmadır bizim desteğimizle yapıyor. Ama dünden beri bu desteklerde bir işe yaramıyor. Bütün gece uyumadı sabahtan beride aynı şekilde ağlıyor çok fena. Gün ortasında sonunda yaptı kakasını uyudu ama tam rahatlamadı. Aynı sorunu yaşayan var mı.?Varsa doktorlarınızın önerisi ne oldu
Baharkuzey SmaG o dönemleri geçirirken ne zorlanıp üzülmüştüm yarım çay kaşığı zeytinyağı sütünle karıştırıp içir gazıda kakasıda yapıcak bu bi 10 15 günlük süreç sonra düzene giriyor bu süreç içinde de gün aşırı verebilirsin ben yapmadığı zamanlar veriyordum günde 1 kere gün içinde yada ertesi gün hemen yapıyordu
Minik-mucizem SmaG bennnn 5 ay çektim 5.5 aylık daha gazlıyız kakayı zor yapıyo 😔masaj sıcak havlu bacak hareketi ne yptıysam gecmedi ama günde 2 kere kimyon tohumu demleyip için emiyorsa sütten gecip rahatlatıyor
Milaya SmaG SmaG bizde aynı sorunları yaşadık. Doktorum kaka yapması için gliserin kansuk fitil önerdi. Dikey olarak ortadan ikiye bölüp kullandık. Anında rahatlatıyor. Ayrıca mama kullanıyorsan sulu yap bir süre öyle kullan. Gaz için eğer emziriyorsanda humana kimyonlu rezene çayı harika
Hazal_annesi SmaG kaka sorunu bızdede var Maalesef. Bugün 3.gun hala yook 🙁 sadece anne sütü alıyor öyle masajla felan da yapmıyor maalesef. Bugün doktora sordum Sabah akşam 1cay kaşığı zeytinyağı ver dedi tabı çocuklar ıcın olanı verdım bakalım bekliyorum. Gaz sorununa gelince bıogay bizde fayda etti hergün aynı saatte vermeniz lazım. Tamamen bıtmedı gaz sorunu Ama rahat cıkarmasına yardımcı oluyor. Ha bide kiraz cekırdegını denedin mı mucize bişey
SmaG Hazal_annesi senin bebeğin kaç günlük canım. 3 gün falan sürse kızım napar bilmiyorum okadar uzun sürmüyor. Mesela dün akşam yaptı kakasını ama gece mahvoldu gündüz aynı şekilde saat 3 4 gibi yaptı anca rahatladıda uyuyor şimdi. Aynen canım hergün aynı saatte veriyorum biogai. Dün aldım kiraz çekirdeğini karnına takılan şekilde senin kullandığın nasıl birde çocuklar için dediğin zeytinyağı nasıl oluyor ilk defa duydum
Seha Hazal_annesi benimde bebeğim 12 gunlukluk daha Bugün kaka sorunu yaşadık 1kere yaptı günde nekadar yapmaları gerekiyor yenidogan ların bilginiz varmı acaba normalde başlarda 3 4 kere yapıyordu zeytin yağı kullandığımız olurmu peki
SmaG Baharkuzey onu öyle görmek ve çaresiz olmak inan çok üzücü 😏 annemde zeytinyağı demişti ama ebem sütün dışında bişey verme dedi diye olmaz dedim anneme. Ama işe yarıyor demekki
SmaG Minik-mucizem o kadar uzun sürebiliyor mu🤦♀️ aynen canım ne yapsam zorlanıyor ıkınıyor falan çaresiz kalıyorum. Yemeklerime bolca kimyon atıyorum ama dediğinide denicem
Hazal_annesi SmaG benm kızım 20 gunluk 3 gün oldu yapamıyor 🙁 daha önce 4 gün olmuştu zeytinyağı verince Yyapmıştı bende anneme güvenip vermedim önce ama dayanamadım verdım bakalım. Canım Resım nasıl atılıyor bılmıom ama yağın ısmını yazayım netten bak
Hazal_annesi SmaG canım kiraz cekırdegı benm kurtarıcım oldu son günler ben usutuyorum bebeğim yeniden gazlı ama çekirdek çok işe yarıyor gerçekten Canım ben reflü yatağı aldım içerisinde bayağı büyük bir kese halinde Kiraz çekirdeği vardı Onu açtım ikiye böldüm Bunu ben Mikrodalgaya koyuyorum mikrodalgada ısınıyor sonra bir tanesini karnına bir tanesini ayaklarının altına koyuyorum benim çocuğum gazını çok zor çıkartıyor ağzından özellikle Yani 3 gün çıkartamadım oluyor bir saatte pışpışla Sam çıkmıyor O yüzden bazen çıkarmadan yatırıyorum Özellikle o gün ayağının altına mutlaka Kiraz çekirdeği koyarım Sen de öyle yapabilirsin yani aktarlarda var mı bilmiyorum ama ben reflü yatağı aldım onun içerisinden vardı büyük bir keseyi de ama on ikiye böldüm iki kese haline getirdim ayakların altına birini karnına koyuyorum iki gündür ben Üşüttüm için gazı var ama onun dışında Kiraz çekirdeği çok işe yarıyor
Hazal_annesi SmaG kristal organik Naturel sızma zeytinyağı biz e bebekten aldık üzerinde böyle renkli oyun gibi bebek gibi resimler var hani çocuklara ait olduğunu simgeleyen resimler var oradan anlarsın zaten cam şişede ve yeşil bir şişede Ben bunu kullanıyorum
Baharkuzey SmaG valla bende doktor harici elletmem derken çaresiz kalınca denemiştim her konuda değil ama bazı konularda eskilerin söyledikleri doğru inan rahatlıcak
Hazal_annesi Seha doktor bana günde üç 4 defa kaka yapması gerekiyor demişti İlk başlarda benim kızıma yapıyordu Günlük 4 defa yapıyordu Yalnız o zamanların bana alıyordu sonra mamayı bıraktık Sadece anne sütü almaya başladı O gün bugündür Biz kaka sorunu yaşıyoruz 4 gün yapmadı zeytinyağı geçirdim bir çay kaşığı yalnız emzirmeden önce içiriyorum ben Yani beslemeden önce sonra o gün yaptığı ertesi gün yine yaptı O gün bugündür hala yapmayı 3 gün oldu hala yapmıyor bugün zeytinyağı içirdim doktorun dediği gibi iki defa ama hala yapmadı
SmaG Hazal_annesi çok teşekkür ederim canım bakayım bir internetten o zeytinyağına. Kiraz çekirdeğini de e bebekten aldım küçük birşey onuda bir deneyeyim. İnşallah rahatlar kızım 😔
Minik-mucizem SmaG bir ben bir allah bilir yasadığımı neler yapmadım her gün bir bardak rezene peşine milk tea peşine kimyon bide arada ıhlamur içtim sende iç işe yarar birazda olsa eahatlar en azından karnına sıcak havlu koy kiraz çekirdeği ısıt kıy sıcak zeytinyagıyla masaj yap sıcak banyo yaotır hep yüz üstü yatır ( benimki dığdugundan beri yüz üstü yatıyor ) başka valla aklıma gelmiyor o kadar cok sey yaptımki banyosunu küvetin içine yatırarak yap sıcak su temas etsin ben hala öyle yapıyorum rahatlıyor filede yapma. Sapsimlex ve biogaiya öneriyorlar herkese bende nurse harwetys colex biraz işe yaradı sanki ama hepsi bos dereotu ye kimyon tohumu iç çok iyi anlıyorum seniii
SmaG Minik-mucizem rezene içiyorum ama ıhlamur bilmiyordum onuda denerim canım. Acile götürdüm biraz önce lavman yaptılar 😏4 ay böyle geçer dedi acilde ki doktor. Farklı bir gaz damlası istedim bu metsil işe yaramıyor diye kullandıkça yarar diyor. Biogai da iyi devam et dedi
Masalinannesiii SmaG Benim kizim da 2 aylik olucak hic yapamiyor. agliyor agladigi zaman cok dayanamayinca Zeytinyagina pamuk suruyorum kulak cubugu yani , poposunu uyariyorum hem gazini cikartiyo hemde birsuru kaka cikartiyo Rahatlayip kendi uyumus oluyo zaten Biraz uyar sadece
SmaG Milaya sadece anne sütü alıyor henüz. Kimyonlu rezene çayı benim içmem için demi.doğum yaptığım hastanenin çocuk doktoru senin yediğin içtiğin şeyler çocuğu etkilemiyor yani sen ne yersen çocukta onu yer diye bişey yok kanıtlandı dedi çıktı. Hangisine inancaz bilemedim 🤷♀️
SmaG Masalinannesiii kulak çubuğu zeytinyağını da duydum canım ama zarar veririm diye korkarım onu yapmaya