Merhaba anneler 8 günlük anneyim . Gece bebeğim emmek istedi emdikçe gaz yaptı memede ağlamaya başladı . Sonra daha da sinirlendi . Hastaneye gittik gazdan dolayı dedi . Gaz çıkarmayı omuzumda sırtına vurarak yapıyorum sadece üstten gaz çıkıyor alttan çıkartamıyorum . Sizlerin uyguladığı gaz çıkarma yöntemi ne ?