Yutkunurken batma, boğazda şişlik acı ne iyi gelir. Antibiyotik bitti agumentin kullanıyordum hastaydım zaten.
Tuzlu su ile gargara yapıyorum
Doktorun verdiği gargarayı da yapıyorum
Sirke limon su karıştırıp içiyorum
Nane limon yapıyorum
Ihlamur içiyorum
Anlık rahatlatıyolar ama geçmiyor başka napabilirim. İlaçlar da bitti bıktım ilaç kullanmaktan yani 15 günü geçti yeter artık.
Enfeksiyonum 70ti hastaydım 2 kere serum yedim tam iyiyim diyorum yine boğaz ağrısı başlıyor kulaklarım tıkalı gibi