Hbbkarabey Gece hiç uyumadı sürekli ağladı husursuzdu dünde 37 civarı ateşi vardı ve memeyi biberonu hatta emziği bile reddetti her şeyi ısırmaya çalışıyor ve kulağıyla oynuyor
Derinsu2 Hbbkarabey canım aynı belirtileri 1 aydır çekiyoruz kulağını çekmeler ağız mendilini çiğnemeler emziği isırmalar bide kafasida çok sıcak oluyor ama daha bişi yok
Evaninanasi Hbbkarabey hee yok diş yok. Biz de 3 ay 23 günlüğüz bizim de her şeyi ağzına sokmak istiyor. Sokamayınca sinirleniyor. Oral dönemdeler eğer ateş va yoksa o normal ama onun dışında bilmiyorum ☺️
Evaninanasi Hbbkarabey yani umarım hastalıktan değildir. Alt damağında en dipte şişlik oluşmaya başlamış yani diş dönemine giriyor ama daha çok başında ateş yapar mı veya böyle başlayan şişlik bir anda hızlı oluşup patlar mı bilemedim. Üstte kalsın gönderiniz 🙏🏻