Elisam16 ahahah ya kb ama adamın yorumuna güldüm 🤣🤣🤣 şey gibi ; “arada çıkıyo ya, ayıkla öyle ye” der gibi😃😃😃
Ama yiyecek bu, daha dikkatli olması lazım sanki. Ya bende biber dolması yerken içinden kocaman yemyeşil tırtıl çıkmıştı ve devam edememiştim 😂😂😂😂😂😂