Sevdaalp aksine benim kizimda cizgi film izleye izleye daha cok konusmaya basladi. Tvyi internete bagliyorum, kukulinin sarkilarini aciyorum. Kukulinin nereye koyduysan ordadir sarkisi var, orda anneee diye annesine uzunca seslenio, kizim 9 aylik onunla beraber o da baslio bıdı bıdı bisyler demeye. İki gorus var bu konuda, cizgi film isletme diyen uzmanlar , bide izletin yararlari var diyen uzmanlar. Bence izletmeyin diyen uzmanlar kadar abartmamak lazim, sonucta bizlerde izleye izleye buyuduk, ne aptal olduk ne de gec konustuk. Bu tabi benim gorusum, hic izletmeyen anneler mumkunse linc etmeye kalkmasin🤪