safis12 merhaba ben çekiyorum 2. Haftaya girdim ağrı ile. kalçamdan bacağıma vuran bir ağrı bazı zamanlar topallamama neden oluyor. Hatta son 2-3 gündür hafif uyuşma-karıncalanma gibi bir his var bacağımda. 4 gün evvel gittim ortopediye şikayetimi dinledi muayene etti ve bel fıtığı teşhisi koydu, mr çektirdim. Mr sonucu ile tekrar gideceğim bu haftaiçş.