Kızlar bebeğimi ne zaman oturtmaya başlamalıyım? Destekli olarak çok güzel oturuyor zaten bizimki kafasını gövdesini çok güzel dimdik tutuyor doktoru şaşırıyor sopa yutmuş gibi duruyor😂 bugün koltuğa denedim çok kısa çok güzel oturdu devrilmiyor hiç bunu ara sıra denetmem gerekiyor mu? Beklemeli miyim?