Gryffindor Aliciagirl Ben olsam kahve alırdım fuşya çok canlı, o kadar renkli şeyler giyemiyorum. Amaaa takımın modeli en güzel fuşyada belli olmuş. O nedenle fuşya
susiron Fuşya diye attığınız kirmizi degilmi ben renk körümü oldum 😏bakıyorum bakıyorum canli kırmızı var orda bu renk fuşya değil ki
Aliciagirl susiron fuşya yazıyor altında sitede ışıktan öyle çıkmıştır cok alışveriş yaptığım bir site yazılana dikkat etmek gerekiyor .
susiron Gryffindor 😅 bu o zamanında renk tartışmasına dönen o meşhur elbiseye dönecek diye korkuyorum
sonbahar3 Aliciagirl merhabalar bence kahve ama kahvenin tonu da çok sert fuşyanın tonu da çok cırtlak. Bu arada hangi siteden alışveriş yapıyorsunuz.
Gryffindor susiron Büyük ihtimalle renk açıklamasında fuşya yazıyordur ışık yanıltmış 😃 ay o elbise neydi ya ben mavi siyah görüyordum sadece bir kere sarı beyaz gördüm 😃