Kızlar geçen kaynanam dedi ki artık 7 buçuk aylık mama çok verme dedi. Emziriyorum ama sütümün yetmediği yerler oluyor. Dün komsumda aynısını dedi. Çorbaya,muhallebiye daha çok ağırlık ver dedi. Ben zaten meme+mama+ek gıda olarak ilerliyorum. Ama uyuması için mama da içiyor. Ve 90 CC bazen 120 CC yapıyorum. Çok fazla da değil herhalde. Siz ne yapıyorsunuz?