Tesmert benimki de 1 aylık
7 . meme olarak nuk aldım kauçuk damaklı trendyoldan sipariş verdim 1 no çok küçük yorumları vardı 2 aldım. Diğerlerine nazaran daha uzun süre tutuyor ağzında öğürerek çıkarmıyor en azından Bir de yapısı ağız gelişimine daha uygun olduğu için bunu seçtim. Aynı şekildeydiz biz de 7/24 göğsümde kalmak istiyor. Emziriyorum uyutuyorum yatağına yatırdığım an kıyamet. Nerde araştırdıysam ki dr da aynı şeyi söylüyor; bu minnoşlar yeni doğan anne karı ile dışarı ayrımını yapamadıkları için kendilerini güvende hissetmiyorlarmış. En güvenli yer de anne kokusu, anne kucağı. Bir de emme ve uyuma rutini çok küçük olduğundan oluşturulamıyor. 3. aya kadar böyle devam edicez gibi görünüyor yani.