msbhtc hamile değilim ama bende 20 aylıkken sütü kesmek istiyordum o yüzden okudum biraz.
Öncelikle öncesinde bebekle konuşup büyüdün vs diyip önce gündüzü veya geceyi kesip o şekilde azaltarak bırakanlar var.
Direk salça, sabır taşı, sirke, ketçap vs sürüp bıraktıranlar var.
Ben yara bandına karar vermiştim öyle yaparım diye çünkü tiksindirmeden oluyor gibi geliyor bana daha masum memeler uyudu artık sana süt vermeyecekler vedalaş falan diyip yara bandı ile kapatıp sevmesine vs müsaade edip o şekilde daha sağlıklı olur gibi geliyor.