Deletedmom_100 Kızlar gece 11de uyuttum normalde 4 gibi en geç 5te kalkar acıkırdı bugün sabah 6:20de kalktı sizce uyandırmalımıyım bu kadar uyuyunca
kolonyalimendil Deletedmom_100 2 ay 9 günlük oğlum bizde böyle olduk akşam 10 a doğru uymuştu sabah 6 da nasıl yataktan fırladım hatırlamıyorum çocuğun şekeri düştü de uyanamıyor diye 🤣 dokturum kendi haline bırak dedi gelişiminde sorun yok dedi ve bi daha da öyle olmadı🥲 gece 2 defa kalkar çünkü
Yusufhamza71 Deletedmom_100 kız bırak uyusun ne guzel 😀oglum 4.5 aylık vlla yat kalk beynım agrıdı uykusuzluktan gündüzde aynı hıc bır işiml yapamıyorum
Ecemilay Şükredin valla ne güzel uyuyor bebekleriniz benim kızım 3 ay 17 günlük 15-20 saat uyumuyor doktor gelişiminde sıkıntı yaşarsınız diyor nasıl uyuturum onu düşünüyorum kara kara keyfi bile olsa 15 saat uyanık günlük
Ilay1710 Doktorum 5 saati geçirme dedi. Benim kızım da bazen öyle yapıyor sakine alıp emzirip geri koyuyorum uykusunu açmadan.
nibado Benim oğlum da 3 aylık üç gecedir yatır kaldır nevrim döndü atak bitince inş bizimki de uyumaya başlar çok özeniyorum böyle yazıları görünce insanlar uyuyabiliyor resmen var dksldkdj