Ikizlerinannesi27 Canım annelerimm. Mağlum uzuunn zamandır bakim denen şey adına zerre bisey kalmadı. Sizler rutin olarak saçınıza bakim yağı olsun krem olsun ne kullanıyorsunuz yıpranmış saç ve uzamasi adına. Su an tekrar bakıma dönmek istiyorum
kolonyalimendil Ikizlerinannesi27 ben argan yağı ve keratin seti kullanıyorum çok memnunum vücuduma da şuan sıkılaştırıcı krem kullanıyorum sadece bide nemlendirici, duştayken kullanabildiğimi kullanıyorum kısaca😂 2 aylık bebeyle anca bu kadar
Azyef Ikizlerinannesi27 boyadan yıpranmış saçıma urban argan serisi kullanıyorum çok memnunum vücuduma kuruyordu dove kremlı duş jelı kullanıyorum sonrasında nemlendırıyorjm su bazlı büyük kremler akıyorum ındırımde denk geldikçe .
kolonyalimendil Ikizlerinannesi27 yeni başladım ru Anti selülit ve sıkılaştırıcı çatlak kremi inşallah etki eder🥲