Kızlar tayinimiz çıktı. Memlekete göçüyoruz. Buradaki evimizi satılığa çıkardık. Ama memlekette ev fiyatları buranın iki katı.. Aranızda bahçe dubleks ya da çatı dublekste oturan var mı ? Bu evler ısınıyor mu, ne kadar doğalgaz geliyor ? Rutubet vb. oluyor mu ? Deneyimlerinize ihtiyacım var.