mLyyk Ağladığında asla bende sakinleşmiyor. Annem ya da babası aldığında hemen susuyor. Sevmiyor mu beni kızlar iyi anne olamıyorum galiba. Oturup ağladım bu saatte buna.
Ezoooooo mLyyk o ağladığında stres oluyorsanıx o yuzdendir bnım de oyleydı cok normal hiç merak etmeyin oyle sey mi olur o su an sızınle bir kendını ayrı bile hosetmıyır sadece rahatlatmaya calışın kendınızı o stresı algılamasın🌼