Kızlar bebeğim 1 yasında 2 gündür hafif ateşi var ve burnu boğazı dolu dünden beri de kirpiğinde çapak oluşmaya basladı evdeki ilaçları kullanıyoruz ama içim rahat etmiyor iştahsızlık da var koca gün sadece 350 ml mama içti pazartsi için randevu aldım ama sabah acile gitsemmi? Bu hastalık ne hastalııg inflizamı yoksa soğuk algınlığı mı