Tuana218893 Ayağımda sallamazsam asla susmuyor kriz geciriyor gece en az 2 kere yapıyor bunu böyle değildi uyanmazdi hiç gece uyansada pis pis yapardım elimle tamam. Bu böylemi devam edicek yoksa 2 yaş sendromu mu zira kafayı yiyeceğim..
busrasilra14 Tuana218893 canim hic kafayi yeme o cikmazi oyle iyi bilirim ki ben. Bak memeyi birakti ayagimda sallamiyorum desteksiz uyuyor hala ama hala gece kalkar ve aglar. Sakinlesio uyumasi 1 saati bulur. O zamanlar daha dis diyordum acaba biryerimi agriyor diyordum ama simdi diyorum ki gerçekten aliskanliktanmks cogu kez.
balpetegimmmm Tuana218893 20 aylık aynı durum bizdede var 🙄 2 den beri uyanık sallıyorum uyuyor bırakınca geri uyanıyor. Bu saat oldu hala ayaktayız. Çalışıyorum napıcamıda bilmiyorum yoruldum gerçekten
Busranehirmila Tuana218893 normal rüya görmüş olabilir benim kızımda da oluyor bazen hala 2.5 yaşında şuan. Ama o dönemler başlamıştı bizim de bu rüya işleri yanlış hatırlamıyosam
-_-hUysUzvetatlikadin Tuana218893 canım bende yeni öğrendim uyku terörü olabilir eski postlardan bir bak hatta dur etiketleyeyim senin
Tuana218893 busrasilra14 bncede alışkanlık ayağımda sallamazken nasıl alışır onuda anlamadım.. nasıl bir tutum sergilemeliyim blmiyorum ki bnm kızım inat asla susmaz kriz geciriyor duymaz görmez beni ayağıma alana kdr kaliteli şekilde uyurken nasıl böyle oldu 😔
Tuana218893 -_-hUysUzvetatlikadin çok sağol canım. k bizmki terör degil.. biliyorum ve gördüm gece treroru olan çocuğu gece törerinde çocuk kasiiyo kendini yerden yere atiyor ve gözler kapali oluyor. Bizmki sadece ağlama ayağımda sallamazsam şiddetli ağlama şeklinde sallarsam susuyor. Uyku terorunde sallamak falan fayda etmiyor