Sevall25 benim kızımda 14 aylık ve atak haftasında + 2 azı dişi çıktı saat oldu gece 4 daha uyumadı beşiğine koyuyorum öyle bir ağlıyor ki gören de birşey yapıyorum sanar kucağıma alıyorum yine aynı yere bırakıyorum zıp zıp odasında geziniyor bu diş atak gezinirken yokda uyurken neden var 🙄🤣