Arkadaşlar benim dudak kısmında çizik olmuş küçük yaşta sanki bıçakla çizilmiş gibi bu beni çok rahatsız ediyo bu nasıl gecirebilirim tedavisi varmı önerisi olan yazabilirmi lütfen bir çok güzelik salonu dolgu ile geçeceğini söylüyor ama çizik dolguyla geçeceğini sanmıyorum