Merhaba kızlar benim kızım 1. Sınıf ama öğretmenimizden memnun değiliz çok asabi hep kırıcı ağır konuşuyor 1 dönem boyunca daha kızım okumayı çözemedi kızımda istemiyor şube değişikliği nasıl yapabilirim daha önce müdürle görüştüm bunun mümkün olmadığını söyledi şikayet eden tek ben değilim bir kaç veli ve öğrenciler de memnun değiller sizce ne yapabilirim bunu yaşayan oldu mu ne yaptınız nelere başvurdunuz