Kızım 5aylık. 4.aydan beri anne sütü ve mama birlikte ilerliyoruz. Kilo alımı çok az olduğu için doktor mamaya başlattı. Öncesinde de meme reddi yaşıyorduk ama bu kadar değil. Öncesinde etrafı keşif ettiği için muhtemelen meme reddi yaşadık ama şuan resmen ağlıyor emeceğini anladığında. Ama sonrasında mama versem onu alıyor. Mamayı biberonla alıyor ama buna bağlı olduğunu düşünmüyorum çünkü 1aydan fazla oldu mamaya başlayalı. Bugün adamakıllı emmedi mesela göğsüm o kadar sertleşti ki çok moralim bozuldu. Şimdi uykuda emerek uyudu ama gündüz çok sıkıntı çekiyorum gerçekten. Yaşayan var mı? Bu arada dişleri fena kaşınıyor dişten kaynaklı olabilir mi?