Meme+mama şeklinde ilerleyeceğiz. Doktor her emzirme sonrası mama ver dedi. Emzirdim uyuklarken 15 20 dk falan sürdü. Şimdi mama suyunu kaynattım soğumasını bekliyorum. Ee ben ne zaman uyucam🤦♀️ baya uzun sürüyor bebeğimde pek iştahlı değil biberonuda zor bitiriyor. Siz nasıl yapıyorsunuz, pratik bi yolu var mı.