merhabalar ben bu bime gelen üstünde penguen olan bebek yorganından aldım bebeğim için, bebeğim 4 aylık kullanıyorum ama ayağıyla yüzüne gelir diye korkuyorum gece uyurken bi zararı olurmu sizce? uyku tulumuyla üşür mü napıcam bilmiyorum bebeğim bi kere hasta oldu o yüzden herkes bebek üşümesin diye yorgan kullanmamı söylüyor, bende hasta etmek istemiyorum, ama yorganlara uyurken yorgan yüzüne gelir diye korkuyırum gerçi kundak yapıyorum ama ellerini çıkarıyor siz ne yapıyorsunuz yorgan kullanıyor musunuz?