Kevikra en iyisi hiç başlamamak..🌺🌺 resmen kızımı fayda zannedip zarar vermişim vücudu tolere edemiyor kızımın bunu çok geç fark ettim maalesef.. ki 2 yıl anne sütünden sonra çok çok az içmesine rağmen (haftada 1 kutu kadar ) bıraktığımızdan beri çok iyi şükür..