kitapkurdubebeninanasi ben kimse benimle aynı düşünceleri uygulasın demedim. Sadece herkes saygı duymalı bunu belirtmek istedim. Eğitim vermek istemeyene de saygım var, vermek isteyene de. Herkes bebeğini kendi tanır. Evet benim oğlumda ağlasaydı belki bende eğitim vermezdim. Ağlarsa 3 dk müdahale yok denildi, beklemedim. İlk gün ağladı 10 sn sonra kucağıma aldım bir daha asla ağlamadı. 3 dk beklemezdim ağlaması için. Ağlatmadan eğitimi verdik üç günde. Ya aslında bahsettiğim şey bu değildi, konu açılıyor soruluyor, eğitimle böyle oldu diyince direk asla bebeğimi sizin gibi ağlatmayacağım tarzı yorumlarla karşılaşıyorum. Benim bebeğim ağlamadı ama? İnsanlar karşısındakini dinlemeden çok fazla yorum yapıyor ya da yargılıyor. Burda demek istediğim sadece uyku eğitimi de değil, her konuda fazlasıyla abartan bazı kitle var