Elizuri katlanır sepet beşiklerden alabilirsiniz ama onlarda küçük oluyor en fazla bir yaşına kadar kullanılabilir. Hele ki bebek dönmeye başlayınca hiç rahat hareket edemiyor içinde. Taşınabilir dediğiniz için bu geldi aklıma. Benim bebeğim nisan doğumluydu yaza geldi sayılır. Bende ilk iki ay reflü yatağında yatırdım, her odaya onu götürdüm. Ondan kaymaya başlayınca ana kucağı almıştım onu kullandım veya pusete koydum diğer odalara geçerken. Koltukta uyuyacağı zaman müslin örtü serer onun üstüne yatırırdım öyle uyurdu. Zaten 6 aylık olunca da mama sandalyesinde durmaya başladı, odadaki beşiğinde uyuyordu.