biz kiracı değiliz, şükür kiracımızda var eşim her zaman şey der ben bu evi kolay kazanmadım nasıl zorluklarla aldım, belki onlarda almak için çabalıyolardır der hep.
biz her sene kiracımıza bırakırız o ne kadar zam yaparsa o kadarına tamam deriz.
%25 zam oranı açıklandı bu kadar yapıyorum dedi okey dedik.
karı koca ikisi de doktorlar, onlarda bedavacı değil bizde görmemiş değiliz keşke herkes böyle yapabilse.