Busragokceberra İstanbul’da oturuyoruz. 3000 veriyoruz Mart ayında 8000-9000 yapmak istiyor ev sahibimiz hatta daha 6 aylık kiracıyken yapmak istedi. Yarım senede zam. Çıkın gidin diyor. Bebekle ZTen bir ev taşıdım tekrar taşımaya mecalim yok zaten piyasadaki tüm evler pahalı. Hani buna bir çözüm bulunacaktı gerçekten benim gibi çok çaresiz insan var Allah yardımcımız olsun.