Busragokceberra ya kazanılan çok olsa bile giderler o kadar çok ki hele yeni bebeğin varsa of of .. beziydi, doğalgazıydi, elektrik su market ihtiyaçlarını hiç saymiyorum .. Eskiden insan insana hoş görülü davranırdı şimdi herkes gamsizlasti .. Allah sonumuzu hayır etsin ins. 🤲