UmayinAnnesi42 bence bu konuda çok stres yapmayın derim. Benim bebeğim de tam olarak söylediğiniz gibiydi. Öğürerek çıkarıyordu emziği ki her marka emzik aldım, en kalitelisinden en dandiğine. Şuan 1 yaşında ve asla emzik kullanmadı. Ben de beni emzik olarak kullandığını düşünüyordum ancak o kadar küçükken size ihtiyaç duyduğu için memede durmak istiyor bence. Ben bu şekilde gözlemledim yani, merak etmeyin zamanla azalacaktır sürekli memede durma isteği.