rumeysacsrr Merhaba, kaçıncı aydan sonra başladı acaba benim bebeğimde de anne karnındayken oksijensizlik başladı demisti doktor bi kaç gün sonra sezaryene alındım 8. Ayda da çocuk gelişimci gördü her şey normal demişti ama ilk zamanlarda kafama takılan şeyler oluyodu bazı şeyleri geç yapıyo gibime geliyodu