Cocukken ailece zehirlenmistik herkez hastanelik oldu ben haric doktora demisler evde cocuk var o kusmaya baslamis ve ishallik baslamis alip gelelim doktor demis yok getirmeyin 3 kez kusmus ve 2 kez wc ye gitmis ondan daha sikinti olmaz ama tabi sen yinede supheleniyosan gotur midesi yikansin