Ayyssnr
Merhaba oncelikle gecmis olsun bebeginizi gule gule buyutun insallah☺️ benim bebegimde yarin 40 gunluk olacak sutum cok az geliyor bu sebeple mamaya baslamak zorunda kaldik kilo kaybi cok oldugu icin. Sut arttirici bir cay tarifi buldum sutu artan cok kisi olmus yarin ben de denemeye baslayacagim insallah faydasini gorurum denemek isterseniz tarifi yaziyorum
1 avuc cekirdekli siyah uzum
2 adet kuru kayisi
3 adet hurma
1 avuc kuru dut
1 cubuk tarcin
3 karanfil
Tum malzemeleri tencereye koyalim. Uzerine 1.5 litre su koyup kisik ateste kaynamaya birakalim. Kaynadiktan sonra uzumun ve hurmanin cekirdegini ve tarcini cikarip blenderdan gecirelim.
Bol bol sut olsun🙏🏼🙏🏼🙏🏼