Oğlum 2,5 yaşında bugün aniden 38 oldu ateşi 38 38,5 arasında devam ediyor ( acile gidin diyeceklere 39,5 görmeden ve 3 gün olmadan gitmeyi tercih etmiyorum doktorumuzun önerisi bu yönde) udi hindi yağı var evde ateş için kullanan var mı ? Sarımsak zeytinyağ yarın yapacağım