Merhaba, oglumda yenidogan reflusu vardi, muayene ve tahlil sonucu dr demisti. Devamli oluk oluk kusuyordu, meme emerken bile hoooppp memede kusuyordu. Gaviscon kullanmistim ise yaramadi. Dr ne olursa olsun anne sutu alacak kussada sutten vitaminleri aliyor o demisti hic mama verdirmedi.