Ugi_45 merhaba, bebeğiniz şu an nasıl? Çook geçmiş olsun🥺🥺 benim bebeğim de 7 aylık ağzının içi yanıyor, kafası yanıyor resmen ama çok şükür ki ateşi 38’i geçmiyor.. iki kez doktora gittik yüksek ihtimalle diş dediler, calpol ve dolven kullanıyorum ben de, fakat soğuk kompres uygulamaktan ve ince giydirmekten ( bilmiyorum ani vücut ısı değişiminden de olabilir) çok öksürmeye başladı, şimdi de öksürükten çok huzursuz, çok yoruldum😔 hepimize bol bol şifa🤲💖