Burcu2614 Happymamii en çok ikea önerildigini gördüm. Ikea antilop aldim 2 gün önce güzel görünüyor , hafif, kullanisli, temizlemesi kolay.
Kk41 Happymamii ikea antilop aldım sırt minderi vardı hiç kullanmadık . Memnun kaldk temizlemesi kolay hafif yer kaplamıyor . Uzun kalacağım misafirliğe gittiğimde yanımda götürebiliyordum
Woman35 Ben sıradan bi mama sandalyesi aldım normalde şu aktivite masası olanlardan alıcaktım ama çok dar bebeği rahat koyamazsın içine dediler almadım şu an keşke ondan alsaydım diyorum içinden çıkıyo bizimki
Yesilim23 Kk41 ikeanın cok küçük değilmi ya ben yakından görünce vazgeçmiştim ama cokta hosuma gidiyodu
Kk41 Yesilim23 oğlum da 14 kiloya kadar kullandık. Hep toplu bir bebekti bi sıkıntı yaşamadık. Küçük görünüyor ama memnun kaldım
masalbebegimmm Happymamii ben 2 gün önce aldım Kraft bej rengi olanı trendyoldan aldım çok tatlı ve kullanışlı yerde kaplamıyor
Ygz12ygz Ayakları yanlara genişleyen cok yerr kaplıyor guzel şık ama yer kapliyor kullandigim icin bunun hakkinda fikir verebildim