Kelebek1234 Buzluğa attığım sütlerden birini çıkardım vermek için kokusu ve tadı bir garipti midem bulandı.2 ay olmuş buzluğa atalı ama 3 ay saklanıyor diye biliyorum.Acaba süt mü bozuldu sizde de aynı durum oluyor mu?
Elika00 Kelebek1234 benim olmuştu vanım sanırım sağıp direk buzluğa ya da buzdolabına atmamalısın bir 5-7 dk bekletip sonra atmalısın nedenini ben bulamadım ama çalışırken sağıp bırakıyordum bazen o bile kötü oluyordu tatı atıyolardı mecburen içmiyordu oğlum da
Asyaveannesi04 Kelebek1234 sağıp hemen dondurmak bozuyor ben ilk sağıp (çünkü sağdığımız süt ılık oluyor) buzdolabına koyuyordum bir kaç saat sonra buzluğa sağdığım tüm sütleri içti benimki🤦🏻♀️
Kelebek1234 Elika00 hadi yaa tüh bende çalışmaya başlarsam diye sağıp atıyordum buzluğa.Gerçi buzluğa atılan yiyecek de tazesi gibi olmuyor demek sütte de aynı durum mevcut
Deletedmom_54 Kelebek1234 benmari usulü ısıtın ama çok fazla ısıtın yanlarında kaynama köpükleri oluşsun koku hala varsa malesef çöp
Skapln Kelebek1234 tamam öyle hemen bozulur normal sütu bile annem sagiyor sıcağı çıkınca atıyoruz Direk atarsak sıcak olarak çökelek oluyor ki dolabı doldurun gerçekten şimdi yetmiyor süt 3 aylık kızım