Önemli postlar maalesef dikkat çekmez oldu gündüzden beri içim rahat değil hatta sinirden ağladım bugün aile hekimimiz sprail taktı ve Rahimde yırtılma var dedi hem dışta hem içte sprailin kayadabilir düşedebilir dedi başına gelen varmı iyileşme süreci nasıl oluyor çünki doğum yapalı 5 ay oldu kadın doğuma da en kısa sürede gidicem gidene kadar da düşünürüm tabi