Seymaokumus Bebeğim 3 ay 20 günlük bronsitten dolayı hastanede yattım kilosu geride ve meme reddi olması sebebiyle mamaya başladım ama 1 aydır yine kilo almıyor Aptamil ishal yaptı sma gaz ve kusma yaptı mamalar hakkında bilgi verirmisiniz
Seryy_ Seymaokumus Hipp deneyebilirsiniz iyi bir mama. Benim oğlumda gaz yaptı ve kakası tıkıl tıkıl olmuştu, her bebekte aynı olur mu tabi bilmiyorum ama kilo alması iyiydi.
Offanne_ Seymaokumus her bebek mamasını kendi seçiyor gerçekten. Ben kızımda iyi diye hipp aldım icmedi. Sma icmedi. Aptamil aşırı gaz yaptı. En son Bebelac Gold içti. Memnundum yani. Ne gaz ne de kusma yaptı. Kilo alımı da iyiydi tabi. Ama ben mama + meme olarak devam ettim. İlk meme veriyordum sonra mama. Sütüm çok azdı çünkü.
Eflinveannesi58 Seymaokumus Bebelac gold kullanıyoruz çok memnunuz hip bize yaramadı sma da gaz yaptı bence Bebelac gold denemelisiniz
Eflinveannesi58 Seymaokumus uygun mama deneyin bence öncelikle belki iyi gelirse devamlılığı açısından iyi olur sürekli zam geliyor bütçeye de çok yansıyor malesef
karelmomyy Seymaokumus hipp içeriği en güzel sağlıklı bir bebek maması. Şeker oranı düşük. Tabi bebeğinize iyi gelirmi onu deneyerek öğrenebilirsiniz
PeraSeval @Seymaokumus Aynı şeyler benimde başıma geldi şimdi meme+mama şeklinde ilerliyorum Hipp çok iyi bir mama ben Hipp kullandım ama bebeğimde malesef gaz yaptığı için şimdi aptamile geçtim ama her çocuk aynı değil hippi deneyebilirsin.
menek16 Seymaokumus Malesef bunu deneme yanılma yoluyla bebeginize yarayanı bulacaksınız hipp gaz yaptı sma gaz kabız yaptı evolvia kokulu kusma yaptı aptamil comformil ve normal aptamilden memnun kaldık bazı sebeplerden bebelac golda geçtik yeni geçtik ama henüz sorun yasamadık deneme yanılma biraz maliyetli oluyor ama her mama her bebege yaramıyor malesef
Oglu_m Seymaokumus Aptamil ve sma aynı seyelri benim bebeğime de yapmıştı hiip compioti kulldik 5. Aya kadar çok memnundum sonra Bebelac golda geçtim 8 ayligiz gayet memnunum