Alparslanzeynep gecen hafta sizinle aynı seyi yasadim. Diş sandim ben de. İcim rahat etmedi acile gittik, kulaginda iltihap varmış. Simdi antibiyotik kullanıyoruz. Gittigimde doktor demisti, dişe bağlı ates 38’i gecmez diye. Ona dikkat edin siz. Yarin da devam ediyor olursa bi gosterin iciniz rahat etsin.