Hanımlar 53 ile hamıle kaldım 87 ile doğuma gittim zor bir hamılelğim oldu şuan 75 kıloyum oğlum 9 aylık sabit kaldım aynı kıloda sezeryan oldum karın halen duruyor kafayı yicem varmı benım gibi olan olupta veren ne kadar sürecek böyle psikolojim bozuldu :(