Fnkuzu 6 aylık olacağız gaz sancılarımız tekrar başladı tam geçti geçecek derken geceleri arttı diyebilirim. Çözümü bardır artık diye düşünüyorum kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz bebeğimin uykusunu beslenmesini her şeyini etkiliyor :( söylenen herşeui neredeyse yaptım. Yok mu bu kesin çözüm olabilir diyen ya
begonvilhg Fnkuzu o aylarda gaz ya yediklerinden ya da üşütmeden olur genelde canım. Ek gıdaya geçmediyseniz ayaklarını üşütüyor ya da sen üşütüyorsun ve emerek senden alıyor. Çünkü yenidoğan gazı kalmaz o aylarda artık.
begonvilhg Fnkuzu gaz masajı, sıcak banyo ve bacak hareketlerinden baska yapacak pek bir sey yok. Kimyon çayı yapıp kaşıkla biraz içirebilirsin. Ama çok az tabi. Sen bol kimyon tüketirsen senden alır emerek.
Evrencakar Bende sizinle aynı durumdayım. 10 gün sonra 6. Ay dolacak fakat ne gaz bitti ne huzursuzluk… Gecem gündüzüm kalmadı… Damlalar denedim,ılık duş denedim,masaj denedim,yedişime içtiğime dikkat ettim yok yok yok geçmiyor………..