Çok zor bi durumdayim nolur yardim kızlar. Kızım 3 buçuk yaşında 1 yaşında kardeşi var ve devamlı herşey benim diyor yaklaştirmiyor hiçbir seye oyuncaklara oğlum anne demeyi öğrendi o senin annen değil benim annem diyor ve cok bagiriyo garip ve abartı tepkiler veriyor ağlayarak. Bi sey oldu sanıp koşuyorum bakıyorum yeleği giyememis veya çıkaramamış, o olmuyo bu olmuyor vs vs. Nasıl aşabilirim neler yapabilirim bedenim zaten yorgun ama bu şekilde devamlı herşeyde ağlayan bi çocuğum olunca zihnim ruhum yoruluyor bunaldimm 🥺🥺😢