Mslakn Dun tam 1 yasına gırdı normaldede Gece cok sık uyanıyırdı 3 gundur yatmamak için kendını yırtıyo 10 dedımmı salarsan uyurdu suan yenı uyudu resmn oglen yarım saat yatıyo hep mızmız neden boyle
Ssssshhh Mslakn Gündüz uykusuna bağlı olabilir. Benim çocuğum da 12aylıkken gündüz 2uyku yapıyordu (10′da ve 4′te). Ama gece uykuya dalması 1-1buçuk saat sürmeye başlamıştı. Gündüz tek uykuya düşürdüm. Gece uykusunu 8-9′a çekebildik.
Ssssshhh Mslakn sabah 7-7buçukta uyanıyor. 1 gibi uyuyor. 1-2 saat öğlen uyuyor. Akşam da 9da uyuyor.